IDEI ROMANESTI, PRODUSE SI TEHNOLOGII
Baza de date de termeni economici in limbile romana, engleza, franceza, spaniola
|
Tipul rezultatelor |
Rezultat final |
documentaþii, studii, lucrãri |
Rezultate intermediare |
|
Domeniul de cercetare |
- Cercetãri socio-economice ºi umaniste
|
Domeniul de aplicabilitate |
- Alte activitãþi profesionale, ºtiinþifice ºi tehnice
- Învãþãmânt
|
Caracterul inovativ |
- Produs nou
|
In ce consta noutatea |
|
Proprietatea industriala/intelectuala |
- Documentaþie tehnico-economicã
(documentaþii de realizare produse/servicii, studii de fezabilitate, studii de piaþã, planuri de afaceri, proiecte tehnico-economice, know-how etc.): fisa de dictionar: agentie de publicitate (engl.) advertising agency; (fr.) agence de publicité; (sp.) agencia de publicidad
Prestator de servicii care realizeaza pentru clientii sai selectia mediilor de comunicare, precum si proiectarea si realizarea anunturilor publicitare
|
Caracteristici tehnice |
Aprox. 5000 termeni cu larga utilizare in domeniile financiar-contabil, bursier, asigurari, transporturi. |
Impact |
|
Beneficii estimate in urma valorificarii de catre alti operatori economici |
|
Modalitati de valorificare |
- Altele (vã rugãm descrieþi): - Dictionar explicativ de termeni economici roman-englez-francez-spaniol
|
Potentiali beneficiari |
traducatori, specialisti in domeniul economic, studenti |
Executant |
Ruxandra Vasilescu |
Persoana de contact |
Vasilescu Ruxandra, Cal. Mosilor 308, Bl. 48 bis, ap. 45, sector 2, vasilescu_ruxandra@yahoo.com |
|